Szakirányú továbbképzés (SZTK)
Üzlet

Executive MBA Digitális marketing

A digitális technológia forradalma alapjaiban alakítja át a marketing világát, így az online marketing szakemberek iránti kereslet folyamatosan növekszik. A Budapesti Metropolitan Egyetem képzése olyan szakértőket képez, akik átfogó digitális szemlélettel rendelkeznek, stratégiát alkotnak, mérik a kampányok hatékonyságát és képesek vezetni webes fejlesztési projekteket.

Executive MBA Digitális marketing
Neked
szól…
ha a munkába illeszthető, gyakorlat-centrikus tudásanyagot keresed már az első órától kezdve. Ha betekintést akarsz kapni legfrissebb fogyasztói és technológiai trendekbe. Ha a naprakész nemzetközi és hazai gyakorlati példákra vagy kíváncsi. Ha az üzleti szemléletű megközelítés számodra kiemelt. Ha Executive MBA végzettséget szeretnél szerezni.

A szakról röviden

"A jövőt nem lehet előre megjósolni, de a jövőnket fel lehet találni." (Gábor Dénes, Nobel-díjas magyar fizikus, gépészmérnök, villamosmérnök, a holográfia feltalálója.) A digitális technológia térnyerése a marketing világát is átalakítja. Mára az internet a sikeres marketingkommunikációnak legfőbb pillére, a "reklámtorta" első számú eleme. Ezért a vállalkozások körében exponenciálisan nő az igény olyan, az online marketinghez értő szakemberek iránt, akik nem egyszerűen csak élnek a digitális eszközök nyújtotta lehetőségekkel, hanem akiknek teljes szemléletmódját áthatják a digitális trendek. Képesek levezényelni webes fejlesztési projekteket, képesek stratégiát alkotni és mérni az online reklámkampányok hatékonyságát, párbeszédet tudnak kialakítani a fogyasztókkal a közösségi médiában. Nyitottak a marketingfolyamatok automatizálására és figyelik a mesterséges intelligencia megjelenését, térnyerését.


OH nyilvántartásba vételi határozat száma: FF/1936-4/2014


A képzésről, jelentkezés menetéről, oktatással és fizetéssel kapcsolatos kérdésekről és az elérhető, kedvezményes tandíj lehetőségekről ide kattintva tájékozódhatsz.

Gyakorlati lehetőségek

  1. A naprakész gyakorlatra garancia, hogy a Budapesti Metropolitan Egyetem a képzését a MediaSales online médiaügynökség, valamint a POMS Cloud Ltd Dublinnal közösen bonyolítja. Az oktatók egytől-egyig a szakmában versenyszférában dolgoznak és olyan cégektől érkeznek hozzánk előadni szombatonként. 
  2. A napi gyakorlatban dolgozó digitális marketingesek mellett a szak alapításakor olyan nagyságok fektették le a képzés alapjait, mint Sas István, 2018-ban elhunyt Balázs Béla-díjas reklámfilmes, reklámpszichológus, akinek szellemiségére továbbra is építünk.
  3. A képzés legfőbb céljának azt tartjuk, hogy olyan tudást adjunk át, mely rögtön alkalmazható, ezért a résztvevők visszajelzései alapján folyamatosan alakítjuk a tematikát és kérésükre akár újabb vendégelőadókat keresünk meg.
  4. Rendszerek, melyeket oktatunk, melyekkel dolgozunk: Google Ads, Meta, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok social media platformokat és hirdetéskezelőket.
  5. És olyan toolokat is, amelyek a többi tárgyak sajátjai: grafikai eszközök, monitoring rendszerek, vezetői rendszerek stb.
  6. A naprakész gyakorlatra garancia, hogy a Budapesti Metropolitan Egyetem a képzését a MediaSales online médiaügynökség, valamint a POMS Cloud Ltd Dublinnal közösen bonyolítja. Az oktatók egytől-egyig a szakmában versenyszférában dolgoznak és olyan cégektől érkeznek hozzánk előadni szombatonként. 
  7. A napi gyakorlatban dolgozó digitális marketingesek mellett a szak alapításakor olyan nagyságok fektették le a képzés alapjait, mint Sas István, 2018-ban elhunyt Balázs Béla-díjas reklámfilmes, reklámpszichológus, akinek szellemiségére továbbra is építünk.
  8. A képzés legfőbb céljának azt tartjuk, hogy olyan tudást adjunk át, mely rögtön alkalmazható, ezért a résztvevők visszajelzései alapján folyamatosan alakítjuk a tematikát és kérésükre akár újabb vendégelőadókat keresünk meg.
  9. Rendszerek, melyeket oktatunk, melyekkel dolgozunk: Google Ads, Meta, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok social media platformokat és hirdetéskezelőket.
  10. És olyan toolokat is, amelyek a többi tárgyak sajátjai: grafikai eszközök, monitoring rendszerek, vezetői rendszerek stb.

Elhelyezkedés

■ digitális/online/webes reklámügynökségek

■ klasszikus reklámügynökségek digitális/kreatív/ügyfélkapcsolati részlegei

■ kis-, közép- és nagyvállalatok marketing osztálya

■ online és offline médiumok

■ produkciós cégek (multimédia gyártás, dizájn)

■ marketing tanácsadás

Főbb témakörök

  1. Offline és online marketing szemlélet,
  2. A digitális reklám eszközei,
  3. Web alapú tartalommenedzsment, usability és ergonómia,
  4. Keresőmarketing rendszerek I-II.,
  5. Közösségi média marketing,
  6. Online médiatervezés és vásárlás,
  7. Online kreativitás,
  8. SEO,
  9. Digitális marketing kampányok pénzügyi menedzsmentje,
  10. Okostelefon marketing, Adatvezérelt marketing
  11. Hatékonyságmérés, konkurenciavizsgálatok technikái
  12. ChatGPT

Idézetek

"Ügyfél oldalon dolgozom, így tudtam, hogy nem fogok minden területet aktívan használni. Olyan praktikus, de átfogó digitális marketing ismeretekre volt szükségem, ami képessé tesz a digitális ügynökségekkel való közös munkára, a kompetenciáik értékelésére, a javaslataik értő elbírálására - legyen az egy átfogó tender, egy kampány analitikája, vagy social media stratégia alkotás. Azon túl, hogy mindezt megkaptam, különösen értékeltem az oktatók megközelítésében, hogy a szűken értelmezett digitális marketing tudást nem önmagában, hanem üzleti és marketing stratégiai környezetben értékelik."

Priol Anikó, marketing igazgató, Nutricia Early Life Nutrition

Kapcsolódó képzések

  1. Kereskedelem és marketing alapképzés
  2. Kommunikáció és médiatudomány alapképzés

Felvételi követelmények

  1. Executive MBA Digitális marketing szak: a képzésre bármely alapszakot végzett szakemberek jelentkezhetnek, akik oklevelüket a jelentkezést megelőzően szerezték.
  2. Executive MBA Digitális marketing szakközgazdász szak: a képzésre közgazdász alapszakot végzett szakemberek jelentkezhetnek, akik oklevelüket a jelentkezést megelőzően szerezték.

Kapcsolat

Személyesen:

Budapesti Metropolitan Egyetem, Szakirányú Továbbképzési Központ

1117 Budapest,Infopark sétány 1., Infopark I épület, 309-es iroda


Elektronikus formában:

https://metropolitan.hu/sztk-erdeklodes


Telefonon:

Budapesti Metropolitan Egyetem, Szakirányú Továbbképzési Központ

+36 1 273 2413


Hallgatóinknak:

Hétköznapokon 8:00-17:00 között a +36 1 273 2467-es telefonszámon, illetve az alábbi elérhetőségeken: https://metropolitan.hu/ugyintezek

Ők is nálunk tanultak

  1. Békési Dániel PhD, Customer Insight Analyst, T-Mobile Austria
  2. Berzeviczy Rebeka, key account manager, ProMission
  3. Gressó Gergely, sajtófőnök, Videoton FC
  4. Gurdon-Koros Edina, Business Unit Director, MEC
  5. Hillebrand Rudolf, junior PPC kampánymenedzser, Innovative Group
  6. Hortobágyi Péter, owner / online marketing specialist, Brandmakers Group
  7. Karácsony László, stratégiai és marketing igazgató, Atmedia
  8. Kiss Csaba, marketing szakértő, Stelius Zrt.
  9. Károly Balázs, National Sales Manager Románia, IPF Group, Provident
  10. Kovács Rita, marketing igazgató, Xella Magyarország Kft.
  11. Neustadtl Dániel, szállodaigazgató, Hunguest Hotel Heiligenblut
  12. Priol Anikó, Marketing igazgató, Nutricia Early Life Nutrition
  13. Ragó Sándor, marketing manager, Profession.hu
  14. Réti Virág, Head of Marketing, Lightware Visual Engineering
  15. Szalontai Kornél, Online Marketing Manager, Live Nation Central & Eastern Europe Kft.