Executive MBA Digitális marketing SZTK
A digitális technológia forradalma alapjaiban alakítja át a marketing világát, így az online marketing szakemberek iránti kereslet folyamatosan növekszik. A Budapesti Metropolitan Egyetem képzése olyan szakértőket képez, akik átfogó digitális szemlélettel rendelkeznek, stratégiát alkotnak, mérik a kampányok hatékonyságát és képesek vezetni webes fejlesztési projekteket.
szól…
A szakról röviden
"A jövőt nem lehet előre megjósolni, de a jövőnket fel lehet találni." (Gábor Dénes, Nobel-díjas magyar fizikus, gépészmérnök, villamosmérnök, a holográfia feltalálója.) A digitális technológia térnyerése a marketing világát is átalakítja. Mára az internet a sikeres marketingkommunikációnak legfőbb pillére, a "reklámtorta" első számú eleme. Ezért a vállalkozások körében exponenciálisan nő az igény olyan, az online marketinghez értő szakemberek iránt, akik nem egyszerűen csak élnek a digitális eszközök nyújtotta lehetőségekkel, hanem akiknek teljes szemléletmódját áthatják a digitális trendek. Képesek levezényelni webes fejlesztési projekteket, képesek stratégiát alkotni és mérni az online reklámkampányok hatékonyságát, párbeszédet tudnak kialakítani a fogyasztókkal a közösségi médiában. Nyitottak a marketingfolyamatok automatizálására és figyelik a mesterséges intelligencia megjelenését, térnyerését.
OH nyilvántartásba vételi határozat száma: FF/1936-4/2014
Gyakorlati lehetőségek
- A naprakész gyakorlatra garancia, hogy a Budapesti Metropolitan Egyetem a képzését a MediaSales online médiaügynökség, valamint a POMS Cloud Ltd Dublinnal közösen bonyolítja. Az oktatók egytől-egyig a szakmában versenyszférában dolgoznak és olyan cégektől érkeznek hozzánk előadni szombatonként.
- A napi gyakorlatban dolgozó digitális marketingesek mellett a szak alapításakor olyan nagyságok fektették le a képzés alapjait, mint Sas István, 2018-ban elhunyt Balázs Béla-díjas reklámfilmes, reklámpszichológus, akinek szellemiségére továbbra is építünk.
- A képzés legfőbb céljának azt tartjuk, hogy olyan tudást adjunk át, mely rögtön alkalmazható, ezért a résztvevők visszajelzései alapján folyamatosan alakítjuk a tematikát és kérésükre akár újabb vendégelőadókat keresünk meg.
- Rendszerek, melyeket oktatunk, melyekkel dolgozunk: Google Ads, Meta, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok social media platformokat és hirdetéskezelőket.
- És olyan toolokat is, amelyek a többi tárgyak sajátjai: grafikai eszközök, monitoring rendszerek, vezetői rendszerek stb.
- A naprakész gyakorlatra garancia, hogy a Budapesti Metropolitan Egyetem a képzését a MediaSales online médiaügynökség, valamint a POMS Cloud Ltd Dublinnal közösen bonyolítja. Az oktatók egytől-egyig a szakmában versenyszférában dolgoznak és olyan cégektől érkeznek hozzánk előadni szombatonként.
- A napi gyakorlatban dolgozó digitális marketingesek mellett a szak alapításakor olyan nagyságok fektették le a képzés alapjait, mint Sas István, 2018-ban elhunyt Balázs Béla-díjas reklámfilmes, reklámpszichológus, akinek szellemiségére továbbra is építünk.
- A képzés legfőbb céljának azt tartjuk, hogy olyan tudást adjunk át, mely rögtön alkalmazható, ezért a résztvevők visszajelzései alapján folyamatosan alakítjuk a tematikát és kérésükre akár újabb vendégelőadókat keresünk meg.
- Rendszerek, melyeket oktatunk, melyekkel dolgozunk: Google Ads, Meta, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok social media platformokat és hirdetéskezelőket.
- És olyan toolokat is, amelyek a többi tárgyak sajátjai: grafikai eszközök, monitoring rendszerek, vezetői rendszerek stb.
Elhelyezkedés
■ digitális/online/webes reklámügynökségek
■ klasszikus reklámügynökségek digitális/kreatív/ügyfélkapcsolati részlegei
■ kis-, közép- és nagyvállalatok marketing osztálya
■ online és offline médiumok
■ produkciós cégek (multimédia gyártás, dizájn)
■ marketing tanácsadás
Főbb témakörök
- Offline és online marketing szemlélet,
- A digitális reklám eszközei,
- Web alapú tartalommenedzsment, usability és ergonómia,
- Keresőmarketing rendszerek I-II.,
- Közösségi média marketing,
- Online médiatervezés és vásárlás,
- Online kreativitás,
- SEO,
- Digitális marketing kampányok pénzügyi menedzsmentje,
- Okostelefon marketing, Adatvezérelt marketing
- Hatékonyságmérés, konkurenciavizsgálatok technikái
- ChatGPT
Idézetek
"Ügyfél oldalon dolgozom, így tudtam, hogy nem fogok minden területet aktívan használni. Olyan praktikus, de átfogó digitális marketing ismeretekre volt szükségem, ami képessé tesz a digitális ügynökségekkel való közös munkára, a kompetenciáik értékelésére, a javaslataik értő elbírálására - legyen az egy átfogó tender, egy kampány analitikája, vagy social media stratégia alkotás. Azon túl, hogy mindezt megkaptam, különösen értékeltem az oktatók megközelítésében, hogy a szűken értelmezett digitális marketing tudást nem önmagában, hanem üzleti és marketing stratégiai környezetben értékelik."
Priol Anikó, marketing igazgató, Nutricia Early Life Nutrition
Kapcsolódó képzések
- Kereskedelem és marketing alapképzés
- Kommunikáció és médiatudomány alapképzés
Felvételi követelmények
- Executive MBA Digitális marketing szak: a képzésre bármely alapszakot végzett szakemberek jelentkezhetnek, akik oklevelüket a jelentkezést megelőzően szerezték.
- Executive MBA Digitális marketing szakközgazdász szak: a képzésre közgazdász alapszakot végzett szakemberek jelentkezhetnek, akik oklevelüket a jelentkezést megelőzően szerezték.
Kapcsolat
Személyesen:
Budapesti Metropolitan Egyetem, Szakirányú Továbbképzési Központ
1117 Budapest,Infopark sétány 1., Infopark I épület, 309-es iroda
Elektronikus formában:
https://metropolitan.hu/sztk-erdeklodes
Telefonon:
Budapesti Metropolitan Egyetem, Szakirányú Továbbképzési Központ
+36 1 273 2413
Hallgatóinknak:
Hétköznapokon 8:00-17:00 között a +36 1 273 2467-es telefonszámon, illetve az alábbi elérhetőségeken: https://metropolitan.hu/ugyintezek
Ők is nálunk tanultak
- Békési Dániel PhD, Customer Insight Analyst, T-Mobile Austria
- Berzeviczy Rebeka, key account manager, ProMission
- Gressó Gergely, sajtófőnök, Videoton FC
- Gurdon-Koros Edina, Business Unit Director, MEC
- Hillebrand Rudolf, junior PPC kampánymenedzser, Innovative Group
- Hortobágyi Péter, owner / online marketing specialist, Brandmakers Group
- Karácsony László, stratégiai és marketing igazgató, Atmedia
- Kiss Csaba, marketing szakértő, Stelius Zrt.
- Károly Balázs, National Sales Manager Románia, IPF Group, Provident
- Kovács Rita, marketing igazgató, Xella Magyarország Kft.
- Neustadtl Dániel, szállodaigazgató, Hunguest Hotel Heiligenblut
- Priol Anikó, Marketing igazgató, Nutricia Early Life Nutrition
- Ragó Sándor, marketing manager, Profession.hu
- Réti Virág, Head of Marketing, Lightware Visual Engineering
- Szalontai Kornél, Online Marketing Manager, Live Nation Central & Eastern Europe Kft.