Vállalatok között lett az év szervezetfejlesztője a METU

A myBRAND koncepciójával egyetemünk elnyerte a rangos Kagyló Díj szervezetfejlesztési verseny fődíját, az Igazgyöngy Díjat.


A Kagyló Díjat 2018-ban alapította meg egy szakmai zsűri, melynek tagjai HR és kommunikációs szakemberek. Ők jelenlegi pozícióikból adódóan is, közelről érintkeznek a HR aktuális kihívásaival és dolgoznak együtt szervezetfejlesztőkkel vagy alkalmaznak saját módszereket szervezetükön belül. Céljuk, hogy a fejlesztési munkát és elért eredményeket láthatóvá tegyék a szervezetek számára is, összegyűjtsék és díjazzák a szakma kiemelkedő teljesítményeit, és egyfajta találkozási pontot hozzanak létre a szakma közösségének.

   


Nagy büszkeségünkre az idei Kagyló Díj fődíját, az Igazgyöngy Díjat a METU nyerte el a 'myBRAND, közösen a jövő generációjáért' című projektjével. A projekt célja egy új employer branding kampány kialakítása volt a hallgatók és az oktatók számára. A kis-, közép- és nagyvállalati kategóriában pályázható Kagyló Díj fődíját a METU okkal érdemelte ki a piaci HR szakemberekből álló zsűri döntése alapján. Az eredetileg csak oktatásfejlesztési koncepciónak induló, ám időközben magát szervezetfejlesztési programmá kinövő myBRAND koncepció egyik fő eredményeként ugyanis az NPS-ben (Net Promoter Score) mért hallgatói elégedettség jelentősen (magyar +47; nemzetközi +31) emelkedett az intézmény falai között másfél év alatt.

   


Ez többek között a myBRAND azon sarokpontjainak köszönhető, amelyek a tanítás helyett a tanulásra, a lexikális tudásátadás helyett a kompetenciafejlesztésre, és a tanár helyett a diákra, a diákok közösségére helyezik át a hangsúlyt. A félreértések elkerülése érdekében ez nem a szakmai tudás háttérbe kerülését jelenti, sőt! Inkább arról van szó, hogy a tudás elsajátítását igyekszik az egyetem minél hatékonyabban és minél több személyes tapasztalás, egyéni élmény mentén támogatni. Például nem is feltételeznénk, hogy mekkora elköteleződést és motivációt generál, amikor egyetemisták oktatójukkal közösen határozzák meg a félév elején az adott kurzus együttműködési kereteit, szabályait.

   


Az ilyen és ehhez hasonló részelemek mellett a myBRAND fő célkitűzéseit szolgálják a diákoknak szóló egyetemi tréningek (összesen 34-féle!) és különféle aktivitást igénylő szakmai események (például coaching programok), továbbá az oktatóknak szóló képzések, workshopok és mentoring alkalmak is. Mint ahogyan az is, hogy a myBRAND program megvalósítása bizonyos értelemben véve ékszerűen történt, hiszen a koncepcióra leginkább nyitott HR képzési programok átalakítása (emberi erőforrások BSc, emberi erőforrás tanácsadó MA) pilot projektként szolgált.

2020. 03. 09.

Hírek

Művészet
METU-s diákok munkái a FISE galériában

A Budapesti Metropolitan Egyetem 2020 nyarán diplomázott hallgatóinak munkái a budapesti Fiatal Iparművészek Galériájában (FISE) mutatkoztak be.

2020_10_26_hir_fisegaleria

METU-s diákok munkái a FISE galériában

A Budapesti Metropolitan Egyetem 2020 nyarán diplomázott hallgatóinak munkái a b …

Művészet
Művészet
METU-s sikerek az Alexandre Trauner ART/Film Fesztiválon

Több METU-s érintettje is van a múlt szombaton, október 17-én zárult, Szolnokon rendezett Alexandre Trauner ART/Film Fesztiválnak.

hir_szolnok_csempe

METU-s sikerek az Alexandre Trauner ART/Film Fesztiválon

Több METU-s érintettje is van a múlt szombaton, október 17-én zárult, Szolnokon …

Művészet
KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
Covid-19 védőfelszerelést kapott a METU

A kínai Shandong Vocational College of Media and Communication egyetemmel való együttműködés jegyében, október 21-én 1000 db Covid-19 megelőző csomagot kapott a METU a kvantumbiológiai együttműködésben (QUB8).

covid19_csomagok_atvetele

Covid-19 védőfelszerelést kapott a METU

A kínai Shandong Vocational College of Media and Communication egyetemmel való e …

KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
Művészet
Kulturális Terek Kurzus

A Design- és művészetmenedzsment mesterszakos hallgatóink Kulturális terek című kurzusuk keretében ezúttal Pécsett jártak

dmm_pecs

Kulturális Terek Kurzus

A Design- és művészetmenedzsment mesterszakos hallgatóink Kulturális terek című …

Művészet
KommunikációTurizmusÜzlet
Mesterszakos Heritage Management hallgatóink előadása a veszprémi Pannonia Egyetem nemzetközi konferenciáján

A 2020. tavaszi félév Heritage Management tantárgyának 4 mesterszakos hallgatója közös előadást készített Dr...

hirkep

Mesterszakos Heritage Management hallgatóink előadása a veszprémi Pannonia Egyetem nemzetközi konferenciáján

A 2020. tavaszi félév Heritage Management tantárgyán …

KommunikációTurizmusÜzlet
KommunikációTurizmusÜzlet
Partnerségre lépett a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Tricky Communications

Együttműködési megállapodást kötött a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Tricky reklámügynökség.

metu_tricky

Partnerségre lépett a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Tricky Communications

Együttműködési megállapodást kötött a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Tricky …

KommunikációTurizmusÜzlet
Üzlet
A lean, mint ikigai

Lehet a lean az élet értelme?

lean_hir_csempe

A lean, mint ikigai

Lehet a lean az élet értelme? …

Üzlet
Üzlet
METU Index 2020 kutatás - Így éltünk a karantén idején

Többet foglalkozunk a szüleinkkel, sokkal megfontoltabban költjük a pénzt, és új hobbikat keresünk, vagy a régieket elevenítjük fel, ha otthon kell maradnunk – derül ki a METU Marketing Műhelyének évente kiadott METU Indexéből...

mmuhely_20200709

METU Index 2020 kutatás - Így éltünk a karantén idején

Többet foglalkozunk a szüleinkkel, sokkal megfontoltabban költj&u …

Üzlet
KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
További hírek megtekintése...
METU hírek logó

További hírek megtekintése...