Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Budapesti Metropolitan Egyetem
Katalin
Dr. Monostori Katalin PhD

Oktató

Nyelvtudás:

Angol szakmai középfokú nyelvvizsga; Német szakmai középfokú nyelvvizsga; Spanyol alapszintű nyelvismeret

Beosztás, cím:

főiskolai docens

Pozíció:

oktató

Intézet:

Marketing és Kommunikáció-tudományi Intézet

Tudományos minősítés

2008 - szociológia - társadalmi szolidaritás PhD

Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
  • 1998-2008 Corvinus Egyetem Szociológia doktori képzés
  • 1992-1998 Corvinus Egyetem szociológia/marketingkommunikációs szakirány – közgazdász,szociológus-közgazdász
Publikációk:
  • https://vm.mtmt.hu//search/slist.php?nwi=1&inited=1&ty_on=1&url_on=1&cite_type=2&orderby=3D1a&location=mtmt&stn=1&AuthorID=10046239
Oktatott tárgyak:
  • Consumer Behavior
  • Advanced Public Relations
  • Fogyasztói Magatartás
  • Haladó Public Relations
Kutatási területek:
  • társadalmi szolidaritás
  • közigazgatási marketingkommunikáció hungarikumok, turizmus, desztinációs menedzsment, fogyasztói magatartás
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
  • 2008 – MonDay Consulting Kft – ügyvezető igazgató
  • 2010 – Memories of Hungary Kft. – ügyvezető igazgató
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
  • 2010 – Memories of Hungary – alapító, ügyvezető igazgató
  • 2003-2007 Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium Társadalmi Kapcsolatok Főosztályvezető, Kommunikációs Kabinetfőnök-helyettes
  • 1998-2003 Chio-Wolf Magyarország Kft. Marketingvezető
Szervezeti tagságok:
  • 2008-2011 Magyar Public Relations Szövetség FB tag
  • 2006-2008 Magyar Public Relations Szövetség Elnökségi tag
Díjak, elismerések:
  • 2006 EU DG Environment Green Spider díj: Best marketingcommunication campaign in the EU
Leírás:

Dr. Monostori Katalin 2007 óta tanít a Budapesti Metropolitan Egyetemen. Doktori disszertációját a környezetvédelmi kommunikáció és társadalmi szolidaritás témájában írta. Marketingkommunikációs tárgyakat oktat, elsősorban public relations témakörben. Fő kutatási területe a fogyasztói magatartás, szakmai érdeklődése pedig a hungarikumok és a magyar imázs építés témakörére koncentrál.