Dér Cs. Dezső

Dér Cs. Dezső a METU Marketing és Kommunikáció-tudományi Intézetének egyetemi docense, 2008 óta dolgozik a Budapesti Metropolitan Egyetemen. 2010-ben szerzett tudományos (PhD) fokozatot az ELTE-n. Fő szakmai érdeklődési területe a nemzeti kultúra fenntarthatósága, ehhez kapcsolódóan a marketingkommunikációs trendek hatása a kultúrafogyasztás népszerűsítésére. A gyakorlati életben ezért olyan értékteremtő innovatív kulturális projektek létrehozásában vállalt szakmai szerepet, mint a Nemzeti Évforulóink kiadványsorozat, a Magyar Köztársaság Nemzeti Emlékezet programja, valamint a Mi, magyarok látogató – és oktatás-módszertani központ.

Felsőfokú végzettség

  • 2004-2010 Eötvös Loránd Tudományegyetem, Történelemtudományi Doktori Iskola, a történelemtudományok doktora
  • 1997-2002 Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem, igazgatásszervező szak, igazgatásszervező
  • 1994-2001 Eötvös Loránd Tudományegyetem, történelem szak, történelem szakos előadó

Oktatott tantárgyak

  • Eseménymarketing(BA)
  • Kulturális marketing projekt (BA)
  • Tartalommarketing (BA)
  • Marketing és branding filozófia (BA)
  • Társadalomismeret projekt (BA)

Kutatási területek

  • Kulturális fenntarthatóság,
  • Kulturális marketing a digitalizáció korában,
  • Tradícionális magyar márkák története
  • kulturális marketing és menedzsment
  • rendezvénymenedzsment

Oktatási és szakmai tevékenység

  • Károli Gáspár Református Egyetem - megbízott oktató
  • Nemzeti Közszolgálati Egyetem - megbízott oktató
  • Arts & Business Szolgáltató Kft. - alapító

Szakmai tapasztalat

  • 2005-2007 Balassi Bálint Magyar Kulturális Intézet / osztályvezető, a Nemzeti Évfordulók Titkárságának vezetője
  • 2003-2005 Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma / osztályvezető, a Nemzeti Évfordulók Titkárságának vezetője
  • 2002 Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma / szakmai koordinátor, a Kossuth-emlékév szakmai koordinátora

Díjak, elismerések

  • _