Budapesti Metropolitan Egyetem x SPAR Magyarország együttműködés
METU x SPAR együttműködés
Az ide 2022/23 tanév tavaszi félévében a Budapesti Mteropolitan Egyetem gazdálkodás és menedzsment, illetve kereskedelem és marketing szakos hallgatóink Kisvállalati marketing kurzus keretében együttműködtek a SPAR Magyarországgal, pontosabban a Beszállítói Akadémiával. A félévben a SPAR két népszerű beszállító-fejlesztési programjában résztvevő kisvállalkozók valós marketing problémáin dolgozhattak az egyetem diákjai. A közös munka nagy siker lett.
„A METU gyakorlatorientált képzései során a szakmai kihívásokra készítjük fel a hallgatóinkat, ezért a képzési idő során gyakran dolgoznak különböző fiktív vagy valós, vállalatok által biztosított projektfeladatokon” - meséli Dr. Lukács Rita, a Budapesti Metropolitan Egyetem Marketing Intézetének vezetője. Hozzátette: „Az ő segítségükkel a félév során azt gyakorolhatták a kurzus résztvevői, hogy milyen egy valós marketingprobléma megoldásán dolgozni. Ebben az esetben ráadásul a felelősségük is jóval nagyobb volt, mint egy fiktív esettanulmány vonatkozásában, hiszen 16 valós kkv marketingstratégiáját dolgozták ki a tantárgy keretei között a METU-s hallgatók." Hungaricool és Régiók Kincsei programjaiban résztvevő beszállítóinak adtak marketing tanácsadást. „A programjainkban résztvevő beszállító partnereink többségében azonos helyzetben vannak: olyan nagyszabású üzleti döntés előtt állnak, ami kihathat a cég és a márka jövőjére, tehát a szakmai tanács mindenképpen jól jön nekik” - mondta Tollas Attila, a SPAR Magyarország regionális beszerzési csoportvezetője, aki az egyetemi előadásokon marketing szakos, nappalis és levelezős diákokkal dolgozott együtt
SPAR Magyarország az együttműködés során egy-egy győztes csapatot is hirdetett, akik meghívást kaptak a SPAR I Love Hazai podcast műsorába. Nappali tagozatos hallgatóink közül a Virágbéke Méz Manufaktúra Kft.-nek ítélték az első helyet, míg a levelező tagozatos hallgatók közül a Funky Forest győzedelmeskedett.
Funky Forest csapat
„A Hungaricool termékverseny egyik nyerteseként nagy öröm volt számunkra ez az újszerű együttműködés, szívesen adtunk át szakmai információkat a diákoknak és hálásan fogadtuk értékes meglátásaikat, javaslataikat” - tette hozzá a Funky Forest marketingvezetője, Sarkadi Katalin.
2023. 06. 14.Hírek

Nagy sikerrel zajlott a Tudományos Diákköri Konferencia az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai hallgatók körében
Nagy sikerrel zajlott a Tudományos Diákköri Konferencia az &U …

Rangos nemzetközi elismeréseket hozott az ősz a Budapesti Metropolitan Egyetemnek
QS Stars Minősítés és Reimagine Education Shortlist Sa …

Felhívás a Makovecz Hallgatói Ösztöndíjprogramban történő részvételre
Tanulj Te is a METU egyik legfontosabb külhoni partneregyetemén, és „érd el önma …

Megjelent Dr. Mészáros Flóra könyve: Lantos monográfia
Egyetemünk oktatójának Dr. Mészáros Fl&oa …

myBRAND - A hallgató fejlődése a Budapesti Metropolitan Egyetemen HR képzésének középpontjában
Az oktatás világa folyamatosan változik, és az oktat …

METU-s díjazottak és kiállító a Magyar Formatervezési és a Design Menedzsment Díj 2023-as elismertjei között
Tavirózsából inspirálódott okosbója, f …
MIÉRT SAJOG A LELKÜNK? Előadássorozat
Egzisztencia, társas lét és terápia a késő mo …

11. Magyar Sajtmustra
A Magyar Sajtkészítők Egyesülete egyetemünkön& …
