Intézetünk a marketing képzéseket gondozza. Hozzánk tartozik a Kereskedelem és marketing alapszak, valamint felsőoktatási szakképzés, illetve a Marketing mesterszak. A képzéseket magyar és angol nyelven, nappali és levelező tagozatos képzési rendben is indítjuk.
Alapszakjaink általános gazdasági, üzleti ismereteket is nyújtó képzések, így a képzési idő első harmadában a szaktárgyak mellett alapozó, a közgazdasághoz kapcsolódó ismereteket hallgatnak hallgatóink. Intézetünk elsődlegesen a marketing képzések szakmai tárgyait gondozza, beleértve az alapszakok harmadik évén, az 5-6. félévben választható specializációkat, amelyek a marketing egy-egy kiválasztott területén kínálnak elmélyülést. A választható specializációk: e-business menedzsment, kis és középvállalkozás, logisztika, reklám és PR, illetve Global Marketing (angolul), Advertising and PR (angolul) – megfelelő számú jelentkező esetén.
Mesterszakunk az alapszakot elvégzettek és a gyakorlatban már tapasztalatot szerzettek számára kínál specializálódásra, elmélyülésre lehetőséget, elsősorban az integrált marketingkommunikáció területén.
Oktatóink javarészt a gyakorlatból érkeztek, illetve tanári tevékenységükkel párhuzamosan a szakmában dolgoznak, marketing, sales, kommunikáció, PR szakterületeken.
Az intézet szakmai együttműködései kiterjedtek. Kapcsolatban állunk a Magyar Reklámszövetséggel, a Magyar Public Relations Szövetséggel, illetve a Magyar Marketing Szövetséggel, mely szervezet alelnöke intézetünk vezető oktatója. Jó kapcsolatokat ápolunk fontosabb szakmai médiumokkal, sajtóorgánumokkal (pl. Marketing és Média, Márkamonitor, Marketingtitkok, OnBrands).
Az Intézet nagy hangsúlyt fordít a hallgatók naprakész információkkal való ellátására és kreativitásuk fejlesztésére, amelyre a Marketing Műhely, illetve a Marketing Hallgatói Team keretein belül is lehetőségük nyílik.
Intézetvezető neve, elérhetősége
Dr. Dér Csaba Dezső
Szakmai partnereink
- Magyar Marketing Szövetség
- Magyar Public Relations Szövetség
- Magyar Reklámszövetség
- BrandTrend
- Orient Press Hírügynökség
- Marketing és Média
- Marketing és Menedzsment
Hallgatóknak biztosított gyakorlati lehetőségek
- Marketing Műhely: gyakorlati feladatok, projektekben való részvétel, publikációs lehetőség az intézet oktatóival közösen, Dr. Dér Csaba Dezső PhD vezetésével.
- Marketing Hallgatói Team: METU-s események szervezésében való részvétel, Marton Tímea, a METU vezető rendezvényszervezője vezetésével
- Magyar Marketing Szövetség: gyakornoki lehetőség a szakma legfőbb szövetségénél, részvételi lehetőség konferenciákon, eseményeken
- MarketingCommando: részvétel hosztként, hoszteszként a Marketing Expo konferencián
- IE Smart: Startup előadássorozat és versenyek a Budapest Vállalkozásfejlesztési Közalapítvánnyal együttműködve
- Marketing+ rendezvénysorozat: a szakma képviselői a marketing világának érdekességeit mutatják be.
- Marketing és Média Szaklap: hallgatóink legjobb írásai megjelenhetnek a marketingszakma egyik vezető lapjában és online oldalán.
- OPH Marketing: hallgatóink legjobb írásai megjelenhetnek az Orient Press által gondozott online magazinban.
- Kreatív gondolkodás a marketingben: kreatív workshop gyakorlati feladatok a reklám és a marketing világából, mint a nyitó kurzus a kereskedelem és marketing szakon.
- EBMC üzleti verseny: a European Brains Made on Campus startup-verseny Metropolitanen rendezett fordulójának győztes csapata részt vehet a stuttgarti döntőn.
Kapcsolódó képzések
Tantárgy tematikák
Angol nyelvű órák tematikái
- Advertising and Media Planning BN-ADMDPL-06-KG 2022-23-1 (2899).pdf
- Advertising Research and Campaign Planning MN-ADRECP-06-KG 2022-23-1 (2883).pdf
- B2C and B2B Sales, CRM Systems MN-B2CRME-06-KG 2022-23-1 (2922).pdf
- Branding in International Environment BN-BRAINE-03-EA 2022-23-1 (2714).pdf
- Commerce and Trade (online) ON-COMTRA-04-EA 2022-23-1 (2881).pdf
- Commerce and Trade BN-TRADEC-03-EA 2022-23-1 (2835).pdf
- Integrated Marketing Communications (online) ON-INTMCO-03-EA 2022-23-1 (2806).pdf
- Integrated Marketing Communications BN-INTMKA-03-EA 2022-23-1 (2801).pdf
- Intercultural Management and Marketing MN-INMAMA-06-KG 2022-23-1 (2820).pdf
- International Protocol and Etiquette (online) ON-INPROE-04-EA 2022-23-1 (2855).pdf
- International Protocol and Etiquette BN-INPROE-04-EA 2022-23-1 (2814).pdf
- Marketing and Communication Management MN-MACOMA-03-EA 2022-23-1 (3072).pdf
- Marketing in Global Environment BN-MARKGL-03-EA 2022-23-1 (2553).pdf
- Marketing Research, Marketing Information System MN-MARMAI-06-KG 2022-23-1 (2802).pdf
- Marketing Theory and Marketing Management in the Digital Age MN-MTMMDA-06-KG 2022-23-1 (2535).pdf
- Principles of Marketing (online) ON-PRINCM-03-EA 2022-23-1 (2660).pdf
- Principles of Marketing BN-PRINCM-03-EA 2022-23-1 (2658).pdf
- Public Relations Theory and Practice (online) ON-PUBRTP-03-EA 2022-23-1 (2523).pdf
- Public Relations Theory and Practice (online) ON-PUBRTP-03-GY 2022-23-1 (2611).pdf
- Public Relations Theory and Practice BN-PUBRTP-06-KG 2022-23-1 (2528).pdf
- Search Engine Marketing MN-SENMAR-03-GY 2022-23-1 (3040).pdf
- Social and Economic Forecast (Future Research) MN-SOECFU-03-GY 2022-23-1 (2946).pdf
- Social and Economic Forecast MN-SOCEFO-03-GY 2022-23-1 (3007).pdf
- Strategic Social Media Marketing MN-STRSMA-06-KG 2022-23-1 (3041).pdf
Magyar nyelvű órák tematikái
- B2C és B2B sales, CRM rendszerek ML-B2CRMH-06-KG 2022-23-1 (2536).pdf
- Integrált marketingkommunikáció BL-INTMAK-03-EA 2022-23-1 (2766).pdf
- Integrált marketingkommunikáció BN-INMAKO-03-EA 2022-23-1 (2798).pdf
- Interkulturális menedzsment és marketing ML-INMEMA-06-KG 2022-23-1 (2542).pdf
- Kereskedelem gazdaságtana BL-KERGAZ-03-EA 2022-23-1 (2534).pdf
- Kereskedelem gazdaságtana BN-KERGAZ-03-EA 2022-23-1 (2873).pdf
- Keresőmarketing ML-KEMARK-03-GY 2022-23-1 (3037).pdf
- Kulturális marketing BN-KULMAR-03-GY 2022-23-1 (2541).pdf
- Kulturális marketing projekt BL-KUMAP-06-KG 2022-23-1 (2543).pdf
- Kulturális marketing projekt BN-KUMAP-06-KG 2022-23-1 (2545).pdf
- Márkázás nemzetközi környezetben BL-MARKNK-03-EA 2022-23-1 (2581).pdf
- Márkázás nemzetközi környezetben BN-MARKNK-03-EA 2022-23-1 (2584).pdf
- Marketing alapok BL-MARKAL-03-EA 2022-23-1 (2655).pdf
- Marketing alapok BN-MARKAL-03-EA 2022-23-1 (2657).pdf
- Marketing az ellátási láncban BL-MAELLA-03-EA 2022-23-1 (3080).pdf
- Marketing az ellátási láncban BN-MAELLA-03-EA 2022-23-1 (3077).pdf
- Marketing- és kommunikációmenedzsment ML-MAKOME-03-EA 2022-23-1 (3076).pdf
- Marketing női célpiacra ML-MANOCE-03-EA 2022-23-1 (2623).pdf
- Marketingelmélet és marketingmenedzsment a digitális korban ML-MAMADI-06-KG 2022-23-1 (3074).pdf
- Marketingkutatás, marketing információs rendszer ML-MAMAIR-06-KG 2022-23-1 (2803).pdf
- Nemzetközi protokoll és etikett BN-NKPRET-04-GY 2022-23-1 (2799).pdf
- Országmárkázás ML-ORSZM-03-GY 2022-23-1 (2585).pdf
- Public Relations elmélet és gyakorlat BL-PUBREL-06-KG 2022-23-1 (3341).pdf
- Public Relations elmélet és gyakorlat BN-PRELGY-06-KG 2022-23-1 (3340).pdf
- Reklám- és médiatervezés BL-REKMET-06-KG 2022-23-1 (2607).pdf
- Reklám- és médiatervezés BN-REKMTE-06-KG 2022-23-1 (3201).pdf
- Sportmarketing ML-SPMAR-03-EA 2022-23-1 (3066).pdf
- Stratégiai közösségi média marketing ML-STRKMM-06-GY 2022-23-1 (3002).pdf
- Társadalmi és gazdasági előrejelzés (Jövőkutatás) ML-TGELJK-03-EA 2022-23-1 (2769).pdf
- Társadalmi és gazdasági előrejelzés ML-TAGAEL-03-GY 2022-23-1 (2768).pdf
- Tartalommarketing BL-TARMAR-03-GY 2022-23-1 (2567).pdf
- Tartalommarketing BN-TARMAR-03-GY 2022-23-1 (2560).pdf
- Üzleti protokoll BL-UZLPRO-03-GY 2022-23-1 (2805).pdf
- Üzleti protokoll BN-UZPROT-03-GY 2022-23-1 (2804).pdf