Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility IGAZOLÁSOK, NYOMTATVÁNYOK, KÉRELMEK GYIK | Budapesti Metropolitan Egyetem

IGAZOLÁSOK, NYOMTATVÁNYOK, KÉRELMEK GYIK


Megváltoztak a személyes adataim. Hogyan módosíthatom, vagy írhatom át az új adataimat pl. a lakcímemet?

Az e-mail címet, telefonszámot, vagy levelezési/értesítési címet, a Neptunba belépve tudod módosítani a „Saját adatok / Elérhetőségek” vagy Személyes adatokútvonalon, a bankszámlaszámot pedig a „Pénzügyek / Beállítások” menüpontban.

Minden más adat módosítása esetén (pl. név-, vagy állandó lakcímváltozás, személyi igazolvány szám, TAJ szám, adóazonosító szám) személyesen tudsz ügyet intézni.A fent felsorolt adatok módosítása vagy bejelentése kizárólag előzetes időpontfoglalást követően, nyitvatartási időben lehetséges. Időpontfoglalást az alábbi elérhetőségen tudod megtenni: https://www.metropolitan.hu/webbooking

Szeretném bemutatni a nyelvvizsga bizonyítványomat, mi a teendőm ebben az esetben?

Ahhoz, hogy a nyelvtudásodat igazoló bizonyítványodat rögzítsük, továbbra is szükséges a Neptun/Ügyintézés/Kérvények/Nyelvvizsga adatbejelentő kérvény kitöltése. A nyelvvizsga bizonyítvány adatait ellenőrizzük a központi adatbázisban, és helyes adatok esetén érvényesnek tekintjük eljárásainkban, valamint rögzítjük a tanulmányi rendszerben is.

Hogyan tudok hallgatói jogviszony igazolást kérni?

Hallgatói jogviszony igazolást telefonon keresztül vagy időpontfoglalás után személyesen igényelhetsz. Amennyiben telefonon keresztül kéred, 3 munkanapon belül e-mail üzenetben küldjük majd el a részedre. Az eredeti példányt ezt követően tudod átvenni személyesen kizárólag időpontfoglalást követően.