Mesterképzés (MA)
Üzlet

Marketing Msc

A marketing izgalmas és sokrétű világ. Mesterképzésünk során mélyebb betekintést nyújtunk a szakma különböző aspektusaiba, hogy még jobban megértsd a marketingfolyamatokat, és naprakész legyél a legújabb trendekkel. Emellett olyan szemléletet sajátíthatsz el, amely felkészít arra, hogy gyorsan és kreatívan alkalmazkodj a folyamatosan változó környezethez, és mindig megtaláld a célcsoporthoz és a márkához leginkább illő megoldásokat.

Marketing Msc
Neked
szól…
ha szintet lépnél és marketing specialistából széles látókörű marketingvezetővé szeretnél válni. A marketing egy-egy szelete helyett lásd egyben a teljes kirakóst és tervezz több lépésre előre a fogyasztók szimpátiájáért vívott sakkjátszmában.

A szakról röviden

A marketing izgalmas és sokszínű világ. A mesterképzésen a szakma újabb árnyalatait mutatjuk meg, hogy még jobban átlásd a marketingfolyamatokat, képben legyél a legfrissebb trendekkel. Emellett olyan látásmódot kapsz, ami felkészít arra, hogy gyorsan és kreatívan tudj alkalmazkodni a folyamatosan változó környezethez és mindig megtaláld a célcsoporthoz és a márkához legjobban illeszkedő megoldást.

Mit tanulhatsz nálunk?

  1. Az elméleti-stratégiai alapozás után esettanulmányokon és gyakorlati példákon keresztül segítünk abban, hogy megértsd és átlásd az összefüggéseket, valamint megtanulj komplex rendszerekben és marketing folyamatokban gondolkodni. 
  2. A képzés során megszerezheted a Google Ads Alapok vizsgát, ami jól mutat majd az önéletrajzodban. 
  3. Megismerheted az olyan szoftvereket, amelyek segítenek a jó marketingeredmények elérésében és a big data elemzésében. 
  4. Olyan különleges szabadon választható tárgyakkal bővítheted a tudásodat, mint a Reklámszövegírás, a B2W - Marketing női célpiacra, a Karizmatikus előadó, meggyőző előadás vagy a Sportmarketing. 
  5. Olyan gyakorlati szakemberektől tanulhatsz, akik szakmájuk elismert képviselői. 

Specializációk

Integrált marketingkommunikáció

A specializáción megismerheted azokat a szakterületeket, amelyek később eredményesen támogathatnak a munkád magasszintű elvégzésében. A PR-től az online és közösségi média marketingig minden fontos kihívásra felkészítünk.


A specializációk megfelelő jelentkezőszám esetén indulnak. Ezen specializációk indítását az Egyetem nem garantálja.

Elhelyezkedés

multinacionális és hazai cégek kereskedelmi és marketing osztályainak senior munkatársaként

értékesítőként, sales szakemberként

reklámügynökségek és PR-ügynökségek, tanácsadó cégek senior munkatársaként

saját ügynökség vezetőjeként, szabadúszó marketingesként

Főbb témakörök

  1. Marketingelmélet és marketingmenedzsment a digitális korban;
  2. Marketingkutatás, marketing információs rendszer;
  3. B2C és B2B sales, CRM rendszerek;
  4. Fogyasztáselmélet és vásárlói magatartás;
  5. Médiajog, reklámjog, adatvédelem, online ÁSZF;
  6. Logisztika – Ellátási lánc menedzsment;
  7. Offline és online szolgáltatásmarketing;
  8. Termék- és márkamenedzsment a gyakorlatban;
  9. Interkulturális menedzsment és marketing;
  10. Online gazdaság, értékesítés és marketing;
  11. Marketing és kommunikáció kontrolling

Elfogadott alapszakok

Teljes kreditérték beszámításával vehetők figyelembe:

  1. a gazdaságtudományok képzési területről:
  2. gazdálkodási és menedzsment alapképzési szak,
  3. pénzügy és számvitel alapképzési szak,
  4. nemzetközi gazdálkodás alapképzési szak,
  5. kereskedelem és marketing alapképzési szak.
  6. műszaki képzési területről:
  7. műszaki menedzser alapképzési szak.

Meghatározott kreditek teljesítésével elsősorban számításba vehető:

  1. a gazdaságtudományok képzési területről:
  2. emberi erőforrások alapképzési szak,
  3. turizmus-vendéglátás alapképzési szak,
  4. alkalmazott közgazdaságtan alapképzési szak,
  5. gazdaságelemzés alapképzési szak,
  6. közszolgálati alapképzési szak,
  7. üzleti szakoktató alapképzési szak.

Továbbá figyelembe vehetők: azok az alapképzési és mesterképzési szakok, illetve a felsőoktatásról szóló 1993. évi LXXX. törvény szerinti szakok, amelyeket a kredit megállapításának alapjául szolgáló ismeretek összevetése alapján a felsőoktatási intézmény kreditátviteli bizottsága elfogad.

A mesterképzésbe való belépéshez szükséges minimális kreditek száma legalább 30 kredit az alábbi területekről:

  1. módszertani ismeretek (matematika, statisztika, informatika) területéről 8-12 kredit;
  2. elméleti közgazdaságtani ismeretek (mikro- és makroökonómia, nemzetközi gazdaságtan, regionális gazdaságtan, gazdaságtörténet) területéről 8-12 kredit;
  3. üzleti szakmai ismeretek (vállalatgazdaságtan, vállalati pénzügy, marketing, számvitel, vezetés-szervezés, emberi erőforrás) területéről 10-14 kredit.


A letölthető kreditelismerési kérelmet ITT találod.