Lendvay Balázs Imre

Profil adatok

Balázs az elmúlt 15-20 évben Európa különböző nemzeti és regionális piacain dolgozott. A marketing, értékesítés és general managment tapasztalatok mellet szakterülete elsősorban az üzleti transzformáció és a change management. A British American Tobacco magyarországi, funkciókon átívelő tapasztalatait később 10 országban a CEO-kkal, CCO-kkal és CMO-kal együttműködve Change Managerként kamatoztatta, majd jelentős változásokat ért el az értékesítés és a szállítói lánc digitalizációjában. 2016-ban a "2020 Digital Transformation Programme" egyik vezetője volt Londonban, így felelve az egész vállalat kereskedelmi digitális transzformációjáért. Majd 2017 és 2019 között CEO-ként 900 emberért, több mint 500 millió euró árbevételért felelt Bulgária legnagyobb disztribútoránál. Korábban nulláról építette fel a Béres külföldi operációját Ukrajnában és Romániában, illetve a Coca-Cola közvetlen értékesítési üzletágát Magyarországon. Ügyvezető-tulajdonos volt a Lekkerlandban, melyet később a Lagardere csoportnak értékesített. 2020 májusában lett a berlini székhelyű, ételkiszállítással foglalkozó Delivery Hero magyarországi (foodpanda) kereskedelmi vezérigazgatója.

Felsőfokú végzettség

  • Budapest Business School 1992, Budapest Business School BA Marketing

Oktatott tantárgyak

  • stratégiai gondolkodás, értékesítés

Szakmai tapasztalat

  • foodpanda, Coca-Cola, British American Tobacco, Novumis, Lekkerland, Béres Pharma