Általános
XIII. KIVÁLÓ KISZOLGÁLÁS KONFERENCIA ÉS DÍJÁTADÓ
2025-04-11


Dr. Szeberényi András és Mózes István

(balról) Dr. Szeberényi András, Podhorányi László és az Ügyfélélmény Sztárjai kategória díjazottjai
2025-04-11
2025. március 20-án került megrendezésre a XIII. Kiváló Kiszolgálás Konferencia és Díjátadó, melynek egyik kiemelt támogatója a Budapesti Metropolitan Egyetem volt. A rendezvény főszervezője Mózes István a ClientFirst Consulting ügyvezető igazgatója, a rendezvény házigazdája pedig Dr. Szeberényi András egyetemi docens, a Budapesti Metropolitan Egyetem Marketing Tanszékének vezetője volt.
A konferencián összesen kilenc szakmai előadás segítségével ismerhették meg a résztvevők a hazai ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztési lehetőségeit, a valós ügyfélélmény megteremtésének módszereit, valamint a digitalizált világra jellemző újfajta szemléletmódok elterjedését.
A Díjátadó során minősítést szereztek azok a kis-, közép-, és nagyvállalatok, amelyek a Személyes, Telefonos és Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában legalább 80% fölötti összesített eredményt értek el.
Dr. Szeberényi András és Mózes István
A 2024-ben létrehozott Ügyfélélmény Sztárjai kategóriában azokat a kiválóan teljesítő vállalati munkatársakat részesültek díjazásban, akik 100%-os eredményt értek el. A kategória díjait és okleveleit Podhorányi László a Budapesti Metropolitan Egyetem ügyfélkapcsolati vezérigazgató-helyettese adta át.
(balról) Dr. Szeberényi András, Podhorányi László és az Ügyfélélmény Sztárjai kategória díjazottjai