A METU új szintre emeli a myBRAND programját
2025-09-03

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) 2025 szeptemberétől új fejezetet nyit a myBRAND programban, amelynek célja az oktatási kultúra még hallgatóközpontúbbá tétele és a 21. századi kihívásokhoz való alkalmazkodás. A fejlesztés tovább erősíti a METU diplomájának értékét mind a hazai, mind a nemzetközi munkaerőpiacon.
A myBRAND szintemelés központi eleme, hogy a hallgatói életút a tanulmányok teljes ideje alatt átlátható, inspiráló és portfólióelemekkel dokumentált legyen. Az egyetem továbbfejleszti a „szakos életút” keretrendszerét, amely segíti a tantárgyakban, projektekben és gyakorlatokban megszerzett tapasztalatok összekapcsolását, támogatva a személyes és szakmai fejlődést.
A hallgatók emellett olyan kulcskompetenciákat fejleszthetnek, amelyek a 21. században elengedhetetlenek: fenntarthatóság, társadalmi felelősségvállalás, felelős AI-használat, vállalkozói készségek és szaknyelvi tudás, miközben az Arizona State University-vel való együttműködés révén a METU hallgatói beléphetnek a globális tanulási térbe.
A hallgató oldali fejlesztések mellet az oktatói munkát egy új, moduláris továbbképzési rendszer is támogatja: az onboarding program, a rendszeres óralátogatások és tudáscsere mind azt szolgálják, hogy a METU oktatói korunk kihívásainak megfelelően tudatosabban és innovatívabban támogassák hallgatóikat és mentorként végig kísérjek a tanulási folyamatot.
A myBRAND olyan átfogó intézményi módszer, amely egyszerre segíti a hallgatók személyes fejlődését, az oktatók szakmai támogatására és a nemzetközi együttműködések nyújtotta lehetőségekre támaszkodva. Ezzel a METU megerősíti szerepét Magyarország innovatív, hallgatóközpontú egyetemeként, amely nemcsak diplomát, hanem valódi útravalót ad: korszerű tudást, kompetenciát és jövőképet – nyilatkozta Prof. Dr. Kucsera Tamás Gergely a Budapesti Metropolitan Egyetem rektora.