Aktualitások

Igazolások, nyomtatványok, kérvények GYIK

  1. Megváltoztak a személyes adataim, hogyan módosíthatom, vagy írhatom át az új adataimat pl. a lakcímemet?

Az e-mail címet, telefonszámot, vagy levelezési/értesítési címet, a Neptunba belépve tudod módosítani a neved melletti legördülő ablakban a „Személyes adatok / Elérhetőségek”  útvonalon, a bankszámlaszámot pedig a „Pénzügyek / Adatok, beállítások / Bankszámlaszámok” menüpontban.

Minden más adat (pl. név-, vagy állandó lakcímváltozás, személyi igazolvány szám, TAJ szám, adóazonosító szám módosítása vagy bejelentése a Hallgatói Információs Központ (HIK) személyes ügyfélszolgálatán, nyitvatartási időben lehetséges. A HIK elérhetőségét ezen a linken találod: https://www.metropolitan.hu/ugyintezek


  1. Szeretném bemutatni a nyelvvizsga bizonyítványomat, mi a teendőm ebben az esetben?

Ahhoz, hogy a nyelvtudásodat igazoló bizonyítványodat rögzítsük, továbbra is szükséges a Neptun/Ügyintézés/Kérvények/Kérvény kitöltés/Nyelvvizsga adatbejelentő kérvény kitöltése. A nyelvvizsga bizonyítvány adatait ellenőrizzük a központi adatbázisban, és helyes adatok esetén érvényesnek tekintjük eljárásainkban, valamint rögzítjük a tanulmányi rendszerben is.


  1. Hogyan tudok hallgatói jogviszony igazolást kérni?

Hallgatói jogviszony igazolást telefonon, írásban vagy személyesen is igényelhetsz. Amennyiben telefonon vagy írásban kéred, 2 munkanapon belül e-mail üzenetben küldjük majd el a részedre. Az eredeti példányt ezt követően tudod átvenni a Hallgatói Információs Központ (HIK) személyes ügyfélszolgálatán. A HIK elérhetőségét ezen a linken találod: https://www.metropolitan.hu/ugyintezek

Könyvtár GYIK

Online elérhető szolgáltatásainkról és a legfrissebb információkról a Könyvtár CooSpace oldalán tájékozódhatsz 

Könyvtárral kapcsolatos bővebb információért látogass el a https://www.metropolitan.hu/konyvtar weboldalra.

Oktatás GYIK

Jelenlegi helyzetben hogyan fog zajlani az oktatás az egyetemen?

A 2024/2025-ös tanév tavaszi félévében az oktatás jelenléti és online formában valósul meg.


Az online tartott órák milyen módon lesznek megtartva?

Az online oktatás elsődleges felülete a CooSpace, további felületei a Zoom és a Teams alkalmazások. Az online tanóra az adott kurzus órarendi időpontjában zajlik.

A kurzus CooSpace felületén megtalálható lesz: 

  1. Tematika és a tárgy teljesítésének feltételrendszere
  2. Az óralátogatási rend
  3. A tanóra felületéül szolgáló Zoom vagy Teams találkozó linkje
  4. A kurzus teljesítését segítő dokumentumok


Műhely és stúdióhasználat:

Foglalási felület: https://coospace.metropolitan.hu/CooSpace/Scene-67525

A felületen nem elérhető termek foglalása a terem@metropolitan.hu email címen keresztül lehetséges.


Könyvtár:

A könyvtári szolgáltatásokkal kapcsolatban bővebb információkat az alábbi linken olvashatsz: 

https://www.metropolitan.hu/konyvtar


Hallgatói Információs Központ elérhetőségei:

Hallgatói Információs Központ munkatársait tanulmányi ügyekben telefonon, írásban és személyesen is felkeresheted, elérhetőségüket az alábbi linken találod. A könyvtári szolgáltatásokkal kapcsolatban bővebb információkat az alábbi linken olvashatsz: 

https://www.metropolitan.hu/ugyintezek