"Ezt én is meg tudnám csinálni!” Influenszermarketing versenyt szervezett hallgatói körében a Budapesti Metropolitan Egyetem
Influenszermarketing verseny a METU-n
Valódi cégeknek terveztek közösségimédia-tartalmakat a Budapesti Metropolitan Egyetem marketinges hallgatói az intézmény saját szervezésű influenszermarketing versenyén. A 2-4 fős csapatok olyan márkáknak készíthettek posztokat és storykat, mint a Burn, a Maggi, a Garden Gourmet, a Chocapic vagy a Nissin.
Saját hallgatói körében szervezett nagyszabású influenszermarketing versenyt a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU). Az eseményen közel 70 hallgató próbálhatta ki magát tartalomgyártóként 2-4 fős csapatokba rendeződve. A résztvevőknek egy valós vállalat iránymutatásai alapján kellett tipikus közösségimédia-tartalmakat, például TikTok videókat, Instagram posztokat és Insta storykat készíteniük. A közreműködő márkák – többek között a Burn, a Maggi, a Garden Gourmet, a Chocapic, Nissin – képviselői, a METU oktatói, illetve a Territory Influence influenszermarketing-ügynökség képviselője együtt értékelték a beadott munkákat. Mindegyik márka a számára legjobb tartalmakat készítő csapatokat díjazásban részesítette.
Az egész napos program részeként a hallgatók és a téma iránt érdeklődők egy workshopon is részt vehettek, a Territory Influence (TI) influencer marketing ügynökség szakmai támogatásával. Az ügynökség jóvoltából Stumpf Patrik (@stumpfpatrik) és Dr. Husz Orsolya (@fromorsiwithlove) tartalomkészítők adtak elő arról, ők hogyan építették fel személyes márkájukat és mit tanácsolnak a kezdő tartalomgyártóknak. A beszélgetésen szó esett arról is, mennyi munka van egy-egy tartalom mögött, milyen elvárásoknak kell megfelelni a követők és a márkák kereszttüzében, illetve Tóth Annamáriától (TI, Client Service Team Lead UK) megtudhattuk, hogyan zajlik a valóságban egy márkaegyüttműködés. A beszélgetés moderátora a Territory Influence Key Account Managere, Wéber Anna volt.
„Az influenszermarketing versennyel a célunk egyrészt az volt, hogy közelebb hozzuk a márkákat az egyetemhez és az oktatáshoz, másrészt fontos eleme volt a METU marketingszakmai közösség építésének ” – mondta Dr. Dér Csaba Dezső, a Kereskedelem és marketing alap-, illetve Marketing mesterszak, valamint az eseményt szervező Marketing Műhely vezetője – „A METU saját MyBRAND oktatási módszertanában is hangsúlyos szerepet kap, hogy megtanítsuk, hogyan tudják a hallgatók tudatosan építeni az énmárkájukat, ennek pedig az egyik leghatékonyabb eszköze a közösségi média. A versenyzők élesben tapasztalhatták meg, milyen, amikor egy valós márka iránymutatásai és elvárásai szerint kell tartalmat készíteniük úgy, hogy az közben hiteles is maradjon.”
A gyakorlati tapasztalatok mellett a hallgatók új szakmai kapcsolatokat építhettek, és személyesen is bemutatkozhattak a márkák képviselőinek a versenyen. A METU azon dolgozik, hogy hasonló eseményeken keresztül a jelenlegi és volt hallgatókkal, az oktatókkal és a szakmai partnerekkel közösen egy aktív marketingszakmai közösséget alakítson ki, ahol aktív párbeszéd folyhat a legaktuálisabb témákról.
2023. 05. 10.Hírek
A Budapesti Metropolitan Egyetem művészhallgatóinak munkái a 15. Kolozsvári Magyar Napokon
A Budapesti Metropolitan Egyetem művészhallgatóinak munkái a 15. Kolozsvári Mag …
„Kezedben a jövőd” Ösztöndíj Program
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS A Budapesti Metr …
METU installáció és fotográfia műhely a 2024-es Bánkitó Fesztiválon
A METU alkotói három kapuból álló installációval, valamint hibrid és növényi ala …
4 csillagos a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem rangos nemzetközi elismerésben r&ea …
Hat nyertes METU alkotás az MPN2024 Lélekmozgató pályázatán
A METU hat hallgatójának pályaműve is díjazásban részesült a Magyar Parasport Na …
Analóg hagyománytól a TikTokig: METUFOTO a Művészetek Völgyében
A 2024-es Művészetek Völgye Fesztiválon június 22-26. között a METUFOTO számos i …
Rektori köszöntő
Szívből gratulálok a sikeres felvételihez, mától Ön is a METU értékes közösségén …
A METU Alumni Club közössége átlépte a 10,000 regisztrációt! Köszönjük!
Örömünkre szolgál bejelenteni a hírt, hogy a 2023 n …