Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility "Ezt én is meg tudnám csinálni!” Influenszermarketing versenyt szervezett hallgatói körében a Budapesti Metropolitan Egyetem | Budapesti Metropolitan Egyetem

"Ezt én is meg tudnám csinálni!” Influenszermarketing versenyt szervezett hallgatói körében a Budapesti Metropolitan Egyetem

Influenszermarketing verseny a METU-n

Valódi cégeknek terveztek közösségimédia-tartalmakat a Budapesti Metropolitan Egyetem marketinges hallgatói az intézmény saját szervezésű influenszermarketing versenyén. A 2-4 fős csapatok olyan márkáknak készíthettek posztokat és storykat, mint a Burn, a Maggi, a Garden Gourmet, a Chocapic vagy a Nissin 

Saját hallgatói körében szervezett nagyszabású influenszermarketing versenyt a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU). Az eseményen közel 70 hallgató próbálhatta ki magát tartalomgyártóként 2-4 fős csapatokba rendeződve. A résztvevőknek egy valós vállalat iránymutatásai alapján kellett tipikus közösségimédia-tartalmakat, például TikTok videókat, Instagram posztokat és Insta storykat készíteniük. A közreműködő márkák – többek között a Burn, a Maggi, a Garden Gourmet, a ChocapicNissin – képviselői, a METU oktatói, illetve a Territory Influence influenszermarketing-ügynökség képviselője együtt értékelték a beadott munkákat. Mindegyik márka a számára legjobb tartalmakat készítő csapatokat díjazásban részesítette. 


Az egész napos program részeként a hallgatók és a téma iránt érdeklődők egy workshopon is részt vehettek, a Territory Influence (TI) influencer marketing ügynökség szakmai támogatásával. Az ügynökség jóvoltából Stumpf Patrik (@stumpfpatrik) és Dr. Husz Orsolya (@fromorsiwithlove) tartalomkészítők adtak elő arról, ők hogyan építették fel személyes márkájukat és mit tanácsolnak a kezdő tartalomgyártóknak. A beszélgetésen szó esett arról is, mennyi munka van egy-egy tartalom mögött, milyen elvárásoknak kell megfelelni a követők és a márkák kereszttüzében, illetve Tóth Annamáriától (TI, Client Service Team Lead UK) megtudhattuk, hogyan zajlik a valóságban egy márkaegyüttműködés. A beszélgetés moderátora a Territory Influence Key Account Managere, Wéber Anna volt.

„Az influenszermarketing versennyel a célunk egyrészt az volt, hogy közelebb hozzuk a márkákat az egyetemhez és az oktatáshoz, másrészt fontos eleme volt a METU  marketingszakmai közösség építésének ” – mondta Dr. Dér Csaba Dezső, a Kereskedelem és marketing alap-, illetve Marketing mesterszak, valamint az eseményt szervező Marketing Műhely vezetője  – „A METU saját MyBRAND oktatási módszertanában is hangsúlyos szerepet kap, hogy megtanítsuk, hogyan tudják a hallgatók tudatosan építeni az énmárkájukat, ennek pedig az egyik leghatékonyabb eszköze a közösségi média. A versenyzők élesben tapasztalhatták meg, milyen, amikor egy valós márka iránymutatásai és elvárásai szerint kell tartalmat készíteniük úgy, hogy az közben hiteles is maradjon.” 

A gyakorlati tapasztalatok mellett a hallgatók új szakmai kapcsolatokat építhettek, és személyesen is bemutatkozhattak a márkák képviselőinek a versenyen. A METU azon dolgozik, hogy hasonló eseményeken keresztül a jelenlegi és volt hallgatókkal, az oktatókkal és a szakmai partnerekkel közösen egy aktív marketingszakmai közösséget alakítson ki, ahol aktív párbeszéd folyhat a legaktuálisabb témákról.   

2023. 05. 10.

Hírek

Művészet
KAOTIKUS (ÚJRA)TERVEZÉS

Vranek Hedvig Divat- és textiltervező mesterszakos hallgatójának prezentációja a BME Művészeti Rezidenciaprogramban végzett munkájáról...

lsfkaégjdéjgé

KAOTIKUS (ÚJRA)TERVEZÉS

Vranek Hedvig Divat- és textiltervező mesterszakos hallgat&oacu …

Művészet
Művészet
IN MEMORIAM D UEDD UDD

Kondricz Ákos Levente fotográfus hallgatónk önálló kiállítása a PaperLab galériában

hfghfg

IN MEMORIAM D UEDD UDD

Kondricz Ákos Levente fotográfus hallgatónk önálló kiállítása a PaperLab galériá …

Művészet
Művészet
Pro Arte Aranyérmes hallgatónk és Mestertanár Aranyérmes oktatónk az OTDK kitüntettek között

A két aranyérem óriási elismerése oktatóink és hallgatóink színvonalas alkotómunkájának és pályázati eredményességének, amely egyben egyetemünk, képzéseink számára is kitüntetés...

aranyermescsemp

Pro Arte Aranyérmes hallgatónk és Mestertanár Aranyérmes oktatónk az OTDK kitüntettek között

A két aranyérem óriási elismerése oktat&oacut …

Művészet
Nagy sikerrel zajlott a Tudományos Diákköri Konferencia az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai hallgatók körében

Nagy sikerrel zajlott a Tudományos Diákköri Konferencia az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai hallgatók körében...

tdksajcsemp2

Nagy sikerrel zajlott a Tudományos Diákköri Konferencia az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai hallgatók körében

Nagy sikerrel zajlott a Tudományos Diákköri Konferencia az &U …

Rangos nemzetközi elismeréseket hozott az ősz a Budapesti Metropolitan Egyetemnek

QS Stars Minősítés és Reimagine Education Shortlist Sajtóközlemény2023.11.22. (szerda)A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) oktatási innovációi kivívták a világ egyik legrangosabb felsőoktatási szervezetének elismerését...

csempe5208

Rangos nemzetközi elismeréseket hozott az ősz a Budapesti Metropolitan Egyetemnek

QS Stars Minősítés és Reimagine Education Shortlist Sa …

Felhívás a Makovecz Hallgatói Ösztöndíjprogramban történő részvételre

Tanulj Te is a METU egyik legfontosabb külhoni partneregyetemén, és „érd el önmagad legjobb verzióját” a Sapientián!

marcsempe

Felhívás a Makovecz Hallgatói Ösztöndíjprogramban történő részvételre

Tanulj Te is a METU egyik legfontosabb külhoni partneregyetemén, és „érd el önma …

Művészet
Megjelent Dr. Mészáros Flóra könyve: Lantos monográfia

Egyetemünk oktatójának  Dr. Mészáros Flóra művészettörténésznek, a Művészet- és Designelméleti Intézet egyetemi docensének Lantos címmel könyve jelent meg...

lantoscsemp

Megjelent Dr. Mészáros Flóra könyve: Lantos monográfia

Egyetemünk oktatójának  Dr. Mészáros Fl&oa …

Művészet
myBRAND - A hallgató fejlődése a Budapesti Metropolitan Egyetemen HR képzésének középpontjában

Az oktatás világa folyamatosan változik, és az oktatási intézményeknek lépést kell tartaniuk az új kihívásokkal...

HRcsemp

myBRAND - A hallgató fejlődése a Budapesti Metropolitan Egyetemen HR képzésének középpontjában

Az oktatás világa folyamatosan változik, és az oktat …

KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
További hírek megtekintése...
METU hírek logó

További hírek megtekintése...