BOROS BOTOND, A GOOGLE MAGYARORSZÁGI MARKETINGVEZETŐJÉNEK TÖRTÉNETE #METUALUMNISTORIES
Frissen indult sorozatunk, a #metuALUMNIstories a METU örökdiákjairól szól, akik értékes gondolataikat, emlékeiket osztják meg az egyetemmel és szakmai történetükkel kapcsolatban. Mi a legnagyobb tanulság, amire a METU megtanította őket? Hogyan definiálnák a sikert? Milyen kihívásokkal szembesülnek a gyorsan változó 21. században, és hogyan próbálják ezeket leküzdeni? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre ad választ a #metuALUMNIstories. Fogadjátok szeretettel Boros Botond történetét, aki Google Magyarország marketingjét vezeti.
Miért választottad a METU-t?
A kommunikáció és a reklám világa érdekelt, és 2001-ben úgy éreztem, hogy az akkori BKF-en (jelenlegi METU-n) találom meg a számításomat. Állami helyre sikerült bekerülnöm, így nem volt kérdés, hogy elkezdem az első félévet halasztás nélkül. Ebben az időszakban egy kisebb épületben, főiskolai keret között, alacsony létszámmal indult a képzés, ezért szinte mindenki ismert mindenkit.
A METU alatt/után hol helyezkedtél el, mi volt a feladatköröd?
Digitális reklámügynökségi oldalon töltöttem hat évet, ahol főként nemzetközi kampányokon dolgoztam: Coca-Cola, Nestlé Purina, Erste Bank voltak a legnagyobb ügyfeleim. Ezt követően ügyféloldalon helyezkedtem el. 2013-ban Varsóban, a PayPal központban kaptam állást és a CEE piacok új digitális partnerhálózatát építettem. Innen költöztem haza és 2015 óta a Google Magyarország marketingjét vezetem.
Mi okozza számodra a legnagyobb kihívást a gyorsan változó 21. században, és hogyan próbálod leküzdeni?
Az időhiány. Az önfejlesztést nagyon fontosnak tartom, de az embernek jól végig kell gondolnia, hogy milyen irányba induljon el, mert manapság a rendelkezésre álló idő a legnagyobb értékünk. Igyekszem minél több időt tanulással tölteni, technikai készségeket elsajátítani. Szerintem vezetőként is fontos, hogy az ember “hands-on” legyen.
Milyen szupererőt köszönhetsz az egyetemnek? Mi a legnagyobb tanulság, amire a METU megtanított?
Viszonylag gyorsan megláttam a hazai marketingpiac korlátait, és azt is eldöntöttem, hogy mi az, ami nem érdekel. Így sokkal könnyebb volt abba az irányba haladnom, ami valóban foglalkoztat. A METU annak idején együtt tanult és fejlődött a piaccal és nagy hangsúlyt fektetett a gyakorlatra.
Mi az, ami motivál a nehezebb napokon?
Néha érdemes visszanézni és számot vetni arról, hogy mit értél el az életben.
Számodra mi a siker definíciója?
Önmagamat és másokat fejleszteni. A nap végén csak az számít, hogy mennyire segítettél hozzá embereket a saját potenciáljuk eléréséhez, és mindeközben neked mennyire sikerült ugyanez.
Mit üzennél az alumni társaidnak?
Remélem, hogy mindenki egészséges és szakmailag elérte a céljait.
Mi a kedvenc idézeted?
Be Brave Enough To Suck At Something New (Ismeretlen szerző.)
2021. 09. 24.Hírek

KAOTIKUS (ÚJRA)TERVEZÉS
Vranek Hedvig Divat- és textiltervező mesterszakos hallgat&oacu …

IN MEMORIAM D UEDD UDD
Kondricz Ákos Levente fotográfus hallgatónk önálló kiállítása a PaperLab galériá …

Pro Arte Aranyérmes hallgatónk és Mestertanár Aranyérmes oktatónk az OTDK kitüntettek között
A két aranyérem óriási elismerése oktat&oacut …

Nagy sikerrel zajlott a Tudományos Diákköri Konferencia az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai hallgatók körében
Nagy sikerrel zajlott a Tudományos Diákköri Konferencia az &U …

Rangos nemzetközi elismeréseket hozott az ősz a Budapesti Metropolitan Egyetemnek
QS Stars Minősítés és Reimagine Education Shortlist Sa …

Felhívás a Makovecz Hallgatói Ösztöndíjprogramban történő részvételre
Tanulj Te is a METU egyik legfontosabb külhoni partneregyetemén, és „érd el önma …

Megjelent Dr. Mészáros Flóra könyve: Lantos monográfia
Egyetemünk oktatójának Dr. Mészáros Fl&oa …

myBRAND - A hallgató fejlődése a Budapesti Metropolitan Egyetemen HR képzésének középpontjában
Az oktatás világa folyamatosan változik, és az oktat …
