Vissza a marketingjövőbe! Meetup
-
Kezdődik2019. 09. 11. 18:00
-
Vége2019. 09. 11. 20:00
-
HelyszínBudapesti Metropolitan Egyetem (1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 1-9.)
A Marketing Summit nulladik napján, szeptember 11-én tizennégy különböző témában, Budapest tizennégy különböző helyszínén várja látogatóit a Marketing Safari.
Vissza a jövőbe! Időtálló marketing vastörvények az új technológia korában - MEETUP
Az esemény házigazdája: Budapesti Metropolitan Egyetem
Az esemény DÍJMENTES, de regisztrációhoz kötött! Amit 09.09 éjfélig az alábbi linken tudsz megtenni: https://xpert.metu.hu/marketingsummit
Ma már a marketing egyben digitális marketinget jelent. Nemcsak a jövőben, hanem a jelenben is. A reklámtorta alapján itthon is erre az eszközre költik a legtöbb pénzt, ez fejlődik a leggyorsabban. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) közös rendezvénye kitér arra, hogy a technológiai változások miként hatnak az egyes szektorokra, a fogyasztókra és tágabban az egész planétára.
Előadók:
Papp-Váry Árpád – Bevezetés
Oláh Alexandra – Digitális transzformáció
Szesztay Péter – Felhasználó központú marketing
Lukács Rita – Közösségi média a közösség érdekében
Program:
Digitális transzformáció
Ma már elengedhetetlen az adatvezérelt digitális megoldások használata. A digitalizáció lépései és folyamatai azonban szektoronként különbözőek lehetnek. Hogyan változtatta meg a technológia az egyes piacok működését?
A témában a Republic Group Head of Digital szakembere tart előadást.
Előadó: Oláh Alexandra ( Head of Digital, Republic Group)
Felhasználó központú marketing
Minden marketing megoldás a felhasználók jobb kiszolgálását célozza, napi szinten látjuk új marketing szoftverek, akár új marketing csatornák megjelenését. Mik 2019 legújabb marketing trendjei? Melyek működnek is ezek közül? Mire számíthatunk a jövőben? A BP Digital SEO ügynökség ügyvezetője, a METU óraadója ezekre a kérdésekre ad választ előadásában.
Előadó: Szesztay Péter (Ceo & Co-founder, BP Digital, METU)
Közösségi média a közösség érdekében
Hogyan lehet jól használni a közösségi média eszközeit a társadalmi felelősségvállalás (CSR) érdekében? Az adományozás és a zöldnek tűnés már kevés, a potenciális fogyasztók és munkavállalók többre vágynak. Ha egy márka egy olyan ügy mellé áll, ami a célközönségének is fontos, sok digitális aktivistából álló közösséget tud kialakítani maga körül. Vajon miért kampányol az IKEA azért, hogy kevesebbet vásároljunk és miért működnek a "műanyagmentes július"-jellegű kampányok?
Előadó: Dr. Lukács Rita (Főiskolai docens, METU)
Facebook esemény: https://www.facebook.com/events/2360842887491357/
Részvétel:
INGYENES regisztrációval itt: https://xpert.metu.hu/marketingsummit
Vagy Marketing Summit&Influencer Festival Deluxe jeggyel
Marketing Summit&Influencer Festival jegyvásárlás: http://marketingsummit.hu/jegyek