BOROS BOTOND, A GOOGLE MAGYARORSZÁGI MARKETINGVEZETŐJÉNEK TÖRTÉNETE #METUALUMNISTORIES
Frissen indult sorozatunk, a #metuALUMNIstories a METU örökdiákjairól szól, akik értékes gondolataikat, emlékeiket osztják meg az egyetemmel és szakmai történetükkel kapcsolatban. Mi a legnagyobb tanulság, amire a METU megtanította őket? Hogyan definiálnák a sikert? Milyen kihívásokkal szembesülnek a gyorsan változó 21. században, és hogyan próbálják ezeket leküzdeni? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre ad választ a #metuALUMNIstories. Fogadjátok szeretettel Boros Botond történetét, aki Google Magyarország marketingjét vezeti.
Miért választottad a METU-t?
A kommunikáció és a reklám világa érdekelt, és 2001-ben úgy éreztem, hogy az akkori BKF-en (jelenlegi METU-n) találom meg a számításomat. Állami helyre sikerült bekerülnöm, így nem volt kérdés, hogy elkezdem az első félévet halasztás nélkül. Ebben az időszakban egy kisebb épületben, főiskolai keret között, alacsony létszámmal indult a képzés, ezért szinte mindenki ismert mindenkit.
A METU alatt/után hol helyezkedtél el, mi volt a feladatköröd?
Digitális reklámügynökségi oldalon töltöttem hat évet, ahol főként nemzetközi kampányokon dolgoztam: Coca-Cola, Nestlé Purina, Erste Bank voltak a legnagyobb ügyfeleim. Ezt követően ügyféloldalon helyezkedtem el. 2013-ban Varsóban, a PayPal központban kaptam állást és a CEE piacok új digitális partnerhálózatát építettem. Innen költöztem haza és 2015 óta a Google Magyarország marketingjét vezetem.
Mi okozza számodra a legnagyobb kihívást a gyorsan változó 21. században, és hogyan próbálod leküzdeni?
Az időhiány. Az önfejlesztést nagyon fontosnak tartom, de az embernek jól végig kell gondolnia, hogy milyen irányba induljon el, mert manapság a rendelkezésre álló idő a legnagyobb értékünk. Igyekszem minél több időt tanulással tölteni, technikai készségeket elsajátítani. Szerintem vezetőként is fontos, hogy az ember “hands-on” legyen.
Milyen szupererőt köszönhetsz az egyetemnek? Mi a legnagyobb tanulság, amire a METU megtanított?
Viszonylag gyorsan megláttam a hazai marketingpiac korlátait, és azt is eldöntöttem, hogy mi az, ami nem érdekel. Így sokkal könnyebb volt abba az irányba haladnom, ami valóban foglalkoztat. A METU annak idején együtt tanult és fejlődött a piaccal és nagy hangsúlyt fektetett a gyakorlatra.
Mi az, ami motivál a nehezebb napokon?
Néha érdemes visszanézni és számot vetni arról, hogy mit értél el az életben.
Számodra mi a siker definíciója?
Önmagamat és másokat fejleszteni. A nap végén csak az számít, hogy mennyire segítettél hozzá embereket a saját potenciáljuk eléréséhez, és mindeközben neked mennyire sikerült ugyanez.
Mit üzennél az alumni társaidnak?
Remélem, hogy mindenki egészséges és szakmailag elérte a céljait.
Mi a kedvenc idézeted?
Be Brave Enough To Suck At Something New (Ismeretlen szerző.)
2021. 09. 24.Hírek
Animáció mesterszakos hallgatóink készítettek animációs rövidfilmeket a Pagony kiadónak
A Budapesti Metropolitan Egyetem elsőéves Animáció mestersz …
METU-s siker a 31. Stuttgarti Nemzetközi Animációs Filmfesztiválon
METU-s siker a 31. Stuttgarti Nemzetközi Animációs Filmfesztiválon …
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan …
METU X Artus Stúdió előadás: Kérész Művek 81. - Hasítunk
A Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatói és az Artus közös performansza …
Kopátsy Sándor: KOPP! - pályázat díjazottak
A Kopp - pályázati munkákból kiállítás nyílt, a díjazottakról olvashattok összef …
A METU oktatóinak előadása a XII. Nemzetközi Médiatudományi Konferencián
A METU oktatóinak előadása a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem által szervezett …
Kiemelkedő eredmények az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar TDK kari fordulóján
Nagy Lajos király úti kampuszunkon idén is nagy sikert &eac …
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletformálás
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletf …